Helpdesk

U kunt bij de helpdesk van SFIC terecht met vragen over:

  • De website
  • Inlogcodes
  • Weergave van prijzen
  • Overige vragen m.b.t. elektronisch zakendoen

De E-Business helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8 uur ’s morgens tot 17 uur ’s middags. U kunt te helpdesk telefonisch bereiken via +32 5 254 98 14. U kunt ook mailen naar webshop@sfic.be.

De SFIC helpdesk kan bij ingewikkeldere vragen op afstand met u meekijken. Er wordt dan een verbinding gelegd tussen uw computer en de computer van de medewerker. Wij kunnen hierdoor volgen wat er op uw beeldscherm gebeurt. Er kan dus op afstand meegekeken worden om bijvoorbeeld uitleg te geven of problemen te verhelpen. Het is belangrijk om te vermelden dat eventuele wijzigingen in uw systeem uw verantwoordelijkheid blijven. SFIC kan hiervoor niet verantwoordelijk worden gesteld. Indien u gebruik wilt maken van SFIC Support dient u eerst de tool te installeren. Klik op onderstaande link om de installatie te starten. Om via deze tool in contact te komen met de helpdesk moet u eerst telefonisch contact hebben om gegevens uit te wisselen.